top of page
חיפוש

חג הפסחא בפראג 2024

החל מה-16 למרץ תתחיל רישמית עונת חג הפסחא בפראג, ואפשר להינות מאווירת החג, קישוטים צבעוניים, שווקים עונתיים לחג וממתקים מיוחדים עד השביעי לאפריל. על מנת להקל עליכם, הוספתי קישורים עם מיקומים מדוייקים דרך גוגל מאפס.


לחצו כאן לקבוצת הוואטסאפ של "פראג בצבעים עם דור".

לסיור היפים בעיר לחצו כאן.


שווקים לחג הפסחא

השוק המרכזי והגדול מכולם הוא השוק של כיכר העיר העתיקה שיהיה פתוח עד השביעי לאפריל בין השער עשר בבוקר לעשר בלילה. במרחק כמה דקות הליכה, אפשר להמשיך לכיכר מריה, שם ייפתח שוק קטן יותר ופחות צפוף. בנוסף, יהיו עוד שווקים בכיכר וצלב, פארק קמפה ומצודת פראג. אם תרצו להכיר שוק פחות תיירותי, כדאי לקפוץ לשוק של כיכר השלום הסמוך למרכז.


השווקים מציעים עבודות יד מקוריות, מאפים לחג ואוכל רחוב. המוטיב המרכזי הוא קישוטים של סרטים צבעוניים שמעטרים את הדוכנים ועץ החג כסימן של תחילת האביב. כיאה לשוק חגיגי, הוא מאוד אינסטגרמי ומזמין לתמונות רבות.


פסחא בפראג
שוק הפסחא בכיכר העיר העתיקה

מתוקים לחג הפסחא

הסופרים כבר ערוכים לעונת חג הפסחא, ולפי המסורת האירופאית מוטיב הביצה והארנבים חזק מאוד בחג הזה. לכן בסופרים תוכלו למצוא סוגים רבים של ביצי שוקולד באריזות נוצצות ומושכות. כפי שניתן לראות מהתמונות, אחד הגימיקים הנחמדים הוא ביצי שוקולד ממולאים שארוזים בארגז ביצים קטן כאילו הוא בא מהלול. הוא אפילו בא עם כפית קטנה שאפשר לאכול איתה את הביצי שוקולד כמו ביצה קשה. פרט לביצים האלה, אפשר למצוא עוד ממתקים עונתיים, כמו ארנבוני שוקולד, עוגות בצורת כבשים ועוד.



רוצים לגלות עוד מפראג היפה? הזמינו סיור בפראג בהדרכתי ותכירו את כל מה שיפה ומרתק בעיר היפה באירופה.


 

וואטסאפ למטייל בפראג

רוצים עוד המלצות אישיות על פראג היפה?

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של פראג בצבעים עם דור, לחצו על הכפתור ותמצאו את כל הטיפים וההמלצות למטייל בפראג!




 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page